کسب درآمد از طراحی سایت

سه شنبه 26 فروردين 1399
11:03
گیو

در این مقاله قصد دارم تا توصیه هایی را در ارتباط با اینکه چگونه و کجا از شغل طراحی سایت مستقل درآمد به دست بیاورید، در حالی که شما هم چنان یک دانشجوی طراحی گرافیک می باشید، ارائه کنم.

برای دانشجویان سال اول، دوم و سوم، پیدا کردن یک کار پاره وقت طراحی سایت بسیار سخت است و تقریباً غیر ممکن می باشد و خیلی از افراد ترجیح می دهند تا در مغازه سوپرمارکت محله خود به کار بپردازند. من در اینجا به شما اثبات می کنم که دانشجویان طراحی نیز می توانند در این بخش از طراحی وب سایت به فعالیت بپردازند، در حالی که هم چنان به تحصیل خود ادامه می دهند.

مشکلات

مشکلاتی که دانشجویان طراحی بیشتر با آن روبرو می باشند به این ترتیب است که آن ها مهارت های لازم برای یک طراح متخصص و حرفه ای شدن در بر ندارند زیرا آن ها هم چنان سعی در آنالیز و آموزش جزئیات نرم افزارها می باشند آن ها هنوز دارای نمونه کار مشهور و محبوبی نمی باشند و اطلاعات و آگاهی هایی در ارتباط با مشتریان، و مدیریت زمان ندارند. بیایید به این مشکلات و راه حل آن ها نگاهی بیاندازیم.

1- نداشتن مهارت های پایه طراحی سایت.

این مورد دلیل این است که چرا شما هم چنان در دانشگاه یا کالج به سر می برید: برای آموختن چنین مهارت هایی. در هر صورت در دانشگاه یک دانشجوی ایستاتیک و یکنواختی نباشید، شما باید پیش بروید و موارد بیشتری را یاد بگیرید و مانند رهبر و سر دسته دانشجویان دیگر باشید. شما باید در انجمن ها و گروه های طراحی گرافیک فعال باشید، وبلاگ های طراحی و طراحی سایت مستقل را (مانند موردی که هم اکنون در آن حضور دارید) بخوانید، کتاب هایی را قرض گرفته و یا خریداری کنید، سوالاتی را بپرسید و غیره.

به موسسه طراحی سایت محلی خود رجوع کنید و از آن ها بخواهید برای به دست آوردن تجربه، پروژه هایی را به شما بسپارند و شما را به کار بگیرند. من شخصا از این مورد موارد بسیار زیادی را درباره مشتریان و مدیریت زمان پروژه ها آموختم. مطمئن باشید که این امر به شکل گرفتن مهارت های ابتدایی طراحی سایت تان بسیار کمک کند.

2- نداشتن مهارت های کامپیوتری و نرم افزاری.

شما به مهارت های کامپیوتری و نرم افزاری نیاز دارید تا یک طراح گرافیکی موفقی بشوید و بهترین راه برای دستیابی به این مهارت ها خواندن منابع آموزشی، کتاب ها و تمرینات می باشد. با خواندن منابع آموزشی و کتاب ها شما آگاهی های بسیاری را از نرم افزارها به دست می آورید و بهتر می توانید به عنوان یک طراح گرافیکی به فعالیت بپردازید.

سعی کنید تا تجربه هایی را از طراحان متخصص و حرفه ای جویا شوید- بهترین راه برای این کار رجوع کردن به موسسه طراحی سایت محل خودتان می باشد، در بیشتر مواقع آن ها بسیار خوشحال می شوند تا به شما کمک کنند. مورد دیگری که من نیز انجام داده ام به این ترتیب است که آیتم های استوک رایگانی را دریافت نمایید و دوباره آن ها را بسازید تا مشاهده کنید که چگونه آنها ساخته می شوند. شخصا این امر، دنیای جدیدی را برای من نمایان ساخت.

در آخر این بخش: تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید.

3- نداشتن یک نمونه کار مشهور و معتبر

هر طراح وب سایتی می بایست از یک جایی شروع کند و هر طراحی به هر حال باید از صفر آغاز به کار کند و از این رو شما تنها نیستید. نمونه کار احتمالا مهمترین موردی است که شما در دانشگاه انجام می دهید، زیرا این مورد می تواند به شما کمک کند تا در آینده و زمانی که فارغ التحصیل شدید، کار تمام وقتی را به دست بیاورید.

نمونه کارها در نوع خود مبحث جداگانه ای می باشند، در هر صورت شما می توانید آن را توسط خلاصه طراحی های گرافیکی تخیلی انجام دهید. اگر این موارد تخیلی دارای کیفیت بالایی باشند، هیچ کس به واقعی نبودن آن توجه ای ندارد.

4- نداشتن آگاهی هایی در ارتباط با مشتریان و مدیریت زمانی

تقریبا تمامی فارغ التحصیلان در زمینه طراحی گرافیکی دارای کمبود مهارت های مدیریت زمان و مشتری می باشند: تجربه، کلید اصلی در این زمینه محسوب می شود و هیچ راهی به جز این که به موسسه طراحی سایت محل خود رجوع کنید تا تجربه های بهتری به دست بیاورید، وجود ندارد. تنها به یاد داشته باشید که خود را حتما دانشجوی طراحی گرافیکی معرفی کنید و بگویید که می خواهید موارد جدیدی را آموزش ببینید. با کار کردن در این موسسه های طراحی با تمامی موارد مربوط به مشتریان، مدیریت زمانی و غیره در ارتباط می شوید.

در این جا یک پاسخ واقعی از مخاطبین سایت من وجود دارد- واقعا کاربری است!

"سلام آقای JACOB. شما یک شخص فارق العاده و افسانه ای می باشید. من توصیه های شما را در ارتباط با درخواست کار از موسسه طراحی سایت محلی پیروی نمودم و زمانی که آن ها به من گفتند که می توانم برای یک روز در هفته آن جا مشغول شوم، متعجب شدم. من همیشه فکر می کردم که آن ها به من می گویند که "ما زمان کافی را برای دانشجویان جوان بی تجربه نداریم". شما درست می گفتید، آن ها نیز از صفر دست به کار شدند. شاید کار بسیار کوچکی محسوب شود، اما تجربه های ضروری که در آن وجود دارد باعث می شود تا زمانی که در آینده برای شغل تمام وقت درخواست می دهم، از سایر دانشجویان متمایز باشم، زیرا من تجربه هایی را در حین کار با پروژه طراحی سایت و مشتریان به دست آورده ام."

5- دریافت مشتریان و یا پروژه های طراحی سایت.

بعد از اینکه به اندازه کافی اعتماد به نفس لازم را برای طراح سایت مستقل شدن و یا کار کردن در موسسه های طراحی سایت در طول تحصیل در دانشگاه به دست آوردید، به دنبال مشتریان و یا پروژه های باشید.

دانشجویی طراحی می باشید که کار طراحی سایت مستقل را انجام می دهد و یا می خواهید در آینده به این امر دست یابید؟ لطفا داستان های تان را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز


[ بازدید : 307 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته تی وی تی / دوربین هایک ویژن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / صنعت امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]