طرح چند سوال برای سنجش شروع کسب و کار

يکشنبه 26 بهمن 1399
12:01
گیو



بیش از ۱۰ میلیون نفر هر ساله کسب و کاری را آغاز می کنند و در نتیجه هر ساله بیش از سه میلیون کسب و کار کوچک ایجاد می شود.شروع یک کسب و کار از جالب ترین عملکردهایی است که یک فرد می تواند داشته باشد. درک ابعاد این رقابت و طرح یک کسب و کار دقیق و کارآمد می تواند منجر به شروع یک کسب و کار موفق شود. آیا عملکرد شما از این مراحل پیروی می کند؟ سعی کنید آنچه را که دیگران انجام می دهند بررسی کنید تا به چگونگی شروع کار پی ببرید.

سنجش میزان آمادگی برای شروع کسب و کار

با وجود اینکه کارآفرینی می تواند منجر به موفقیت های زیادی برای شما شود، ولی باید زمانی را صرف سنجش آمادگی خود برای شروع آن کنید. در کسب و کار هیچ ضمانتی وجود ندارد اما شما می توانید با طرح یک نقشه مناسب و بررسی دقیق آن شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

article_image_one_235.jpg

در ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را به عنوان یک دارنده کسب و کار مورد ارزیابی قرار دهید. به دقت به پرسش های زیر پاسخ دهید.

  • در تصمیم گیری های خود چگونه هستید؟ صاحبان کسب و کارهای کوچک نیازمند تصمیم گیری های سریع و پایدار هستند.
  • آیا استقامت روحی و جسمی لازم و کافی را برای شروع یک کسب و کار دارید؟ داشتن یک کسب و کار، مفید اما در عین حال طاقت فرساست. آیا می توانید هفت روز هفته روزی ۱۲ ساعت کار و فعالیت داشته باشید؟
  • چگونه کسب و کار خود را سازماندهی می کنید؟ تحقیقات نشان می دهد طرح ها و برنامه ریزی های ضعیف عامل شکست در کسب و کار می شوند. سازماندهی موثر مالی و برنامه ریزی دقیق در یک کسب و کار می تواند از هر گونه شکستی جلوگیری کند.
  • آیا گام های شما به میزان کافی مستحکم است؟ ایجاد یک کسب و کار ممکن است شما را از لحاظ روحی خسته کند. بسیاری از صاحبان کسب و کار از قبول این همه مسوولیت سنگین دلسرد می شوند اما داشتن یک انگیزه قوی در حفظ و بقای کسب و کار به شما کمک می کند.
  • کسب و کار شما چگونه بر روابط خانوادگی شما اثر می گذارد؟ اولین سال های شروع کسب و کار ممکن است بر خانواده فشارهایی را وارد کند و تا زمانی که کسب و کار شما سود آور شود ممکن است با مشکلات مالی بسیاری مواجه شوید که چند ماه یا حتی چند سال به طول انجامد ولی در طول این مدت شما باید مطمئن شوید از حمایت خانواده برخوردار هستید.

چند نکته

دلایل زیادی وجود دارد که نتوانید کسب و کار خود را شروع کنید اما برای یک فرد توانمند، امتیازات داشتن یک کسب و کار به خطرات موجود در آن می ارزد.

1. مدیر خود هستید

2. شروع یک کسب و کار مزایایی برای شما دارد و سود آن به جای آنکه نصیب شخص دیگری شود به شما می رسد .

3. پیشرفت یک کسب و کار و به دست آوردن پول بسیار لذت بخش است .

4. اقدام به یک کسب و کار مخاطره آمیز می تواند جذاب و نیازمند جسارت بالایی باشد .

5. ایجاد یک کسب و کار همیشه منجر به یاد گیری می شود.

دلایل شکست یک کسب و کار

چرا یک کسب و کار با شکست مواجه می شود؟موفقیت در یک کسب و کار هیچ گاه به صورت خود به خودی یا بر اساس شانس نیست و همان طور که گفته شد این موفقیت اصولاً به سازماندهی دقیق و بصیرت فرد بستگی دارد. شروع یک کسب و کار همیشه پر ریسک است، با توجه به گزارش اداره کسب و کارهای کوچک در آمریکا، بیش از ۵۰ درصد کسب و کارهای کوچک در سال های اول با شکست مواجه شده و ۹۰درصد آنها در پنج سال اول از بین می روند.

برخی دلایل شکست کارآفرینی:

  • نداشتن سرمایه کافی
  • نداشتن جایگاهی مناسب
  • عدم وجود کنترل قوی
  • سرمایه گذاری بیش از اندازه در دارایی های ثابت
  • قراردادهای اعتباری ضعیف
  • استفاده شخصی از سرمایه های تجاری
  • رشد بدون انتظار
  • رقابت
  • نداشتن تجربه
  • فروش پایین.

با بیان این موارد قصد ترساندن شما را برای شروع یک کسب و کار نداریم بلکه می خواهیم شما را برای مسیر پر فراز و نشیبی که در پیش دارید آماده کنیم. ناچیز پنداشتن مشکلات شروع یک کسب و کار یکی از بزرگ ترین موانع کارآفرینی است. در هر صورت اگر صبور باشید و به سختی کار کنید، به موفقیت دست می یابید. هیچ گاه فکر نکنید قادرید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار استفاده از راهنمایی های دیگران است. شخصی که دارای تجربیات مرتبط با کسب و کار است می تواند شما را در این امر راهنمایی کند.یکی از عوامل در پیشرفت و موفقیت یک کسب و کار تصمیم گیری است. یکی از بهترین تصمیم ها یادگیری این موضوع است که چگونه تصمیم گیرنده خوبی باشید. این امر به تعهد، درک و مهارت نیاز دارد که بسیار مهم و ارزشمند است.

آیا تصمیم گیرنده خوبی هستید

مراحل مختلف در اجتناب از اشتباهات رایج و ایجاد تصمیم گیری را بیاموزید. تصمیم گیری مهارتی است که می توانید از دیگران بیاموزید. دو نوع تصمیم گیری اصلی وجود دارد؛

  • آنهایی که با استفاده از فرآیند خاص به دست می آید .
  • آنهایی که تنها مانند یک رویداد است.

مراحل یک تصمیم گیری نافذ

اگر از ۱۰ مرحله اصول تصمیم گیری استفاده کنید، خود را یک تصمیم گیرنده کارا در کسب و کار و زندگی خود می بینید.

1. تا حد امکان مفاد تصمیم گیری خود را تعریف کنید. آیا این واقعاً تصمیم خودتان است یا تصمیم شخص دیگری است؟ آیا واقعاً نیازمند این تصمیم گیری هستید؟ چرا این تصمیم گیری برای شما مهم است؟ چه کسی در این تصمیم گیری ذی نفع است؟ ارزش این تصمیم گیری برای شما چه میزان است؟

2. هر راهکاری را که به ذهنتان می رسد بنویسید چرا که به تصویر کشیدن راهکارهای متفاوت مهم است.

3. فکر می کنید از کجا می توانید اطلاعات مفید بیشتری به دست آورید. اطلاعات جدید منجر به راهکارها و انتخاب های بیشتری نیز می شوند. کسانی که می توانید از آنها اطلاعات به دست آورید، دوستان، همکاران، خانواده، سازمان های حرفه ای، خدمات آن لاین، روزنامه ها، مجله ها، کتاب ها و … هستند.

4. انتخاب های خود را بررسی کنید. از منابع اطلاعاتی مشابه برای کسب ایده های خاص استفاده کنید و برای هر انتخاب معیار خاصی را مشخص کنید. هر چه اطلاعات بیشتری به دست آورید ذهنتان برای تصمیم گیری فعال تر خواهد شد.

5. ذخیره انتخاب ها. اکنون شما دارای گزینه های متفاوت هستید و زمان آن رسیده است که آنها را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آنها برای شما کارایی بیشتری دارد. به دنبال انتخاب هایی باشید که این امکان را برای شما فراهم سازند تا به بیشترین امتیاز برسید.انتخاب هایی که با معیارهای شما سازگاری ندارند حذف کنید.

6. نتایج هر انتخاب را به تصویر بکشید. برای هر انتخاب باقیمانده در فهرست تان، نتایج را به تصویر بکشید، بدین صورت نقایص شما مشخص می شود.

7. یک بررسی واقعی انجام دهید. کدام یک از انتخاب های باقیمانده به واقعیت نزدیک تر است؟ هر چه خلاف آن را ثابت می کند، آن گزینه را حذف کنید.

8. کدام گزینه با شما ساز گاری دارد. اگر نسبت به تصمیمی که اتخاذ کرده اید خشنود هستید اما احساس می کنید که با اهداف شما سازگاری ندارد بدانید که تصمیم صحیحی نگرفته اید و این انتخاب برای شما کارساز نخواهد بود.

9. شروع کنید. زمانی که تصمیمی اتخاذ می کنید آن را عملی سازید. همیشه این فرصت را دارید که ذهن خود را در آینده تغییر دهید.

10. اجرا کنید.


1. http://dorbiin.avablog.ir/post/29/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C

2. http://dorbiin.avablog.ir/post/27/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82

3. http://rahband5.avablog.ir/post/24/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

4. http://rahband5.avablog.ir/post/30/4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF


[ بازدید : 336 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ترفندی که باید یک کارآفرین بکار بگیرد

يکشنبه 26 بهمن 1399
12:00
گیو



در یکی از دانشگاه های کلمبیا همایشی با موضوع کارآفرینی برگزار شد.در آن همایش تعداد زیادی کارآفرین تازه کار و جوان حضور داشتند و در حین سخنرانی سوالاتی را مطرح می کردند.یکی از حضار از سخنران این سوال را پرسید: «اگر همه سرمایه، منابع و توان خود را برای سرمایه گذاری جدید گذاشتم و درنهایت بعد از 2 سال شکست خوردم و در آخر بعد از این همه تلاش هیچ چیز به دست نیاورم، برای جبران چه باید بکنم؟»

سخنران در کنار میکروفن ایستاده بود و با نگاهی غمگین به او می نگریست و می اندیشید که به چه دلیل این کارآفرین جوان که هنوز کاری را شروع نکرده، چنین آینده تاریکی را برای خود تصور می کند.سخنران به دنبال جوابی برای این سوال می گشت آیا در جواب او باید چیزی را بگوید که او دوست دارد بشنود!

article_image_one_234.jpg

اینکه شکست گاهی اوقات و به ندرت اتفاق می افتد و نمی توان برای آن کاری کرد، یا اینکه تجربه خودش را بازگو کند و به او فرصتی بدهد تا با واقعیت هایی که در جریان کار وجود دارد مواجه شود.مانند خودش که قبل از راه اندازی کسب و کار خود همین شک ها و تردیدها را داشته است، اما همه کارها برای او به خوبی پیش رفت و شاید برای این کارآفرین تازه کار هم همین طور باشد.
سخنران راه دوم را انتخاب کرد و صحبت هایش را اينگونه ادامه داد:
«ممکن است به طور شفاف نظرم را به شما بگویم؟»
کارآفرین جوان سرش را به علامت تایید تکان داد و سخنران ادامه داد: «کیفیت زندگی شما نسبت مستقیم با کیفیت سوالاتی دارد که مطرح می کنید و این سوال شما، سوال کیفی نیست.»
شروع یک کار جدید و گسترش آن ممکن است بسیار مشکل به نظر برسد. به عنوان یک کارآفرین جوان که قصد دارد یک سرمایه گذاری جدید را انجام دهد، پرسیدن این سوال اولین مانع برای شروع کار است.سوالاتی که شما مطرح می کنید تاثیر زیادی روی توانایی های شما در رسیدن به موفقیت دارد، از طرف دیگر می تواند شما را به سوی شکست ببرد یا به صورت غیر مستقیم شما را در این راه سست کند. بهترین سوال این است که از خود بپرسید در این موقعیت چگونه با بحران یا شکست مواجه می شوید (چگونه شکست را جبران می کنید) یا وقتی که همه چیز واقعا ناامید کننده است، چطور آن را مدیریت می کنید. این نوع سوالات به جای عذر و بهانه و داستان های غم انگیز، استراتژی ها و تدابیر مخصوص به همراه دارد.
در زندگی روزمره ما همیشه براساس موضوعات پیش آمده سوالاتی را از خود می پرسیم که در نهایت تاثیر آنها را در نتایج به دست آمده می بینیم. تفاوت میان این دو سوال را در نظر بگیرید که کدام یک تاثیر بهتری در زندگی مان خواهد داشت: «چرا من همیشه خسته ام؟» در مقابل «انجام چه کارهایی باعث می شود انرژی بیشتری داشته باشم؟»
اولین سوال، پاسخ های زیر را به همراه دارد: «چون من خیلی کار کرده ام»، «چون زمانی برای خودم نداشته ام»، «چون کار دیگران را انجام داده ام.» این جواب ها حس دلسوزی را ایجاد می کند: «آه من بیچاره و خسته!»
اما سوال دوم، شما را تشویق می کند که به زمان هایی فکر کنید که در زندگی تان پرانرژی بوده اید و ببینید چه کار متفاوتی انجام داده اید.
شاید خوراکی های سالم تری خورده اید، هر شب به موقع خوابیده اید، ورزش کرده اید و...هر چه باشد شما روی راه حل متمرکز می شوید و به سرعت می توانید موقعیتی را که می خواهید به دست آورید. سخنران ادامه می دهد: از خودم سوالی مشابه همین سوال پرسیدم و به خاطر آوردم که آخرین باری که احساس سرشاری از انرژی داشتم، مربوط به زمانی است که به طور منظم برای تمرین های ماراتن می رفتم و متاسفانه اخیرا این فعالیت را نداشته ام.
یک کارآفرین و یک رهبر نقطه مشترکی دارند و آن توانایی مدیریت وضعیت خود است.بهترین راه حل برای مدیریت وضعیت (کلید موفقیت در مدیریت وضعیت) این است که ذهن را از طریق پرسیدن سوالات کیفی که منجر به نتایج دلخواه می شود، تغذیه کرد. از سوالاتی که منجر به درهم ریختگی و بحث روی موضوعات بیهوده می شود اجتناب کنید. متاسفانه سوالاتی که دارای نتیجه معکوس هستند بسیار چشم نواز جلوه می کنند اماباعث می شوند شما دست از تلاش بردارید حتی اگر توانایی آن را داشته باشید.


1. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/35/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C

2. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/33/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82

3. http://dorbiin.avablog.ir/post/25/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

4. http://dorbiin.avablog.ir/post/31/4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت فروشگاهی/ پروفایل EDU

چهارشنبه 18 تير 1399
12:38
گیو

جلوگیری از نمایش سایت در Iframe

سه شنبه 3 تير 1399
16:44
گیو


جلوگیری از نمایش سایت در Iframe

دلایل و کاربردهای زیادی برای نمایش یک سایت در iframe و میتوان ذکر کرد و هدف اصلی آن نمایش فضایی مجزا در یک صفحه از سایت شما می باشد که کاربران بدون تغییر فضای اصلی سایت میتوانند به اطلاعات موجود در iframe دسترسی داشته باشند. این ویژگی همیشه برای شما سودمند نیست! سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که با نمایش محتوای صفحات شما در سایت خود اطلاعات وارد شده را بدون هیچ زحمتی به نمایش گذاشته و پهنای باند سایت شما را نیز مصرف میکنند. ممکن است شما تصور کنید که این کار برای شما میتواند مفید باشد و بازدید سایت را افزایش خواهد داد ولی در عمل کاربران متوجه زحمات شما برای ایجاد این محتوا نشده و همه چیز به نام سایت نمایش دهنده تمام میشود.

دلایل و کاربردهای زیادی برای نمایش یک سایت در iframe و میتوان ذکر کرد و هدف اصلی آن نمایش فضایی مجزا در یک صفحه از سایت شما می باشد که کاربران بدون تغییر فضای اصلی سایت میتوانند به اطلاعات موجود در iframe دسترسی داشته باشند. این ویژگی همیشه برای شما سودمند نیست! سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که با نمایش محتوای صفحات شما در سایت خود اطلاعات وارد شده را بدون هیچ زحمتی به نمایش گذاشته و پهنای باند سایت شما را نیز مصرف میکنند. ممکن است شما تصور کنید که این کار برای شما میتواند مفید باشد و بازدید سایت را افزایش خواهد داد ولی در عمل کاربران متوجه زحمات شما برای ایجاد این محتوا نشده و همه چیز به نام سایت نمایش دهنده تمام میشود.

مشکل بزرگتر زمانی ایجاد میشود که سایت های خبری با نمایش سایت شما بصورت iframe و در صفحات داخلی خود جایگاه بهتری نسبت به شما در رتبه بندی گوگل کسب میکنند! با توجه به جایگاه مناسب این سایت ها در گوگل و تعداد صفحات ایندکس شده بسیار زیاد، خیلی سریعتر از سایت اصلی و مرجع مقاله در گوگل ایندکس میشوند و در نهایت جایگاه بهتری نیز کسب میکنند حتی در مواردی مشاهده میشود که گوگل سایت شما را بعنوان کپی کننده مطلب شناسایی میکند.
در این مقاله قصد داریم راه های مقابله با این مسئله و نحوه جلوگیری از نمایش سایت در iframe را به شما آموزش دهیم.
Iframe چیست؟

عبارت iframe مخفف inline frame بوده و یکی از تگ های HTML می باشد که برای نمایش یک صفحه از اینترنت در بخشی از سایت شما استفاده میشود. در سال ۲۰۰۸ برخی از اسپمرها با استفاده از iframe صفحات و محتوای دلخواه خود را در درون صفحاتی با موضوعات نامرتبط به نمایش می گذاشتند و به این طریق موتورهای جستجو را فریب میدانند، همین امر موجب شد تا موتور جستجوی گوگل حضور iframe در یک صفحه را بعنوان امتیازی منفی در نظر گرفته و اطمینان کمتری به صفحات شامل آی فریم داشته باشد. با این وجود همچنان سایت های زیادی با استفاده از این روش بازدیدکنندگان را از موتورهای جستجو جذب میکنند.
غیرفعال کردن iframe برای سایت

شما میتوانید با کپی کردن دستور زیر در فایل htaccess. و در ریشه اصلی هاست، نمایش سایت خود در مرورگرها را محدود کنید.

Header append X-FRAME-OPTIONS “SAMEORIGIN”

دستور بالا اجازه نمایش صفحات شما بصورت iframe در سایت خودتان را میدهد ولی صفحات شما از طریق سایت های دیگر در دسترس نخواهد بود.

Header append X-FRAME-OPTIONS “DENY”

دستور بالا نمایش سایت بصورت iframe را حتی برای سایت خودتان نیز محدود میکند و به این روش هیچ سایتی قادر به استفاده از محتویات سایت شما یا پهنای باند شما نخواهد بود.
بیرون کشیدن سایت از iframe

روش دوم به این صورت است که با قراردادن یک کد jquery در هدر سایت خود مانع نمایش سایت در iframe سایت های دیگر خواهید شد. با لود شدن محتویات صفحه کدهای jquery آدرس مرورگر و آدرس صفحه شما را مقایسه کرده و در صورت یکسان نبودن صفحه نمایش دهنده را بسته و مستقیما سایت شما را نمایش میدهد. در این روش سایت شما بصورت مستقل و از آدرس خودتان به کاربر نمایش داده خواهد شد.
برای راه اندازی این سیستم کد زیر را در هدر سایت و قبل از بسته شدن تگ head قرار دهید:



و تگ body را به شکل زیر بازنویسی کنید:

منبع : وبسیما

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ، طراحی سایت فروشگاهی و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت.

ما متخصص بهبود سئو سایت هستیم

[ بازدید : 270 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هاست و پهنای باند نامحدود

سه شنبه 3 تير 1399
16:43
گیو


بررسی هاست و پهنای باند نامحدود

در این مقاله قصد داریم به بررسی هاست نامحدود و معایب و مزایای آن بپردازیم. اگر برای سایت شخصی خود بدنبال یک هاست اشتراکی بگردید به سرعت با گزینه های متنوعی در اینترنت روبرو خواهید شد و به احتمال زیاد با سردرگمی در انتخاب گزینه مناسب مواجه میشوید. نکته مهمی که در بسیاری موارد با آن روبرو خواهید شده پیشنهاد هاست و پهنای باند نامحدود با قیمت ارزان است. هاست نامحدود بنظر پیشنهاد جالبی میرسد ولی آیا واقعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؟ متاسفانه نه! در ادامه به شما خواهیم گفت که چه معایب و مزایایی خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم به بررسی هاست نامحدود و معایب و مزایای آن بپردازیم. اگر برای سایت شخصی خود بدنبال یک هاست اشتراکی بگردید به سرعت با گزینه های متنوعی در اینترنت روبرو خواهید شد و به احتمال زیاد با سردرگمی در انتخاب گزینه مناسب مواجه میشوید. نکته مهمی که در بسیاری موارد با آن روبرو خواهید شده پیشنهاد هاست و پهنای باند نامحدود با قیمت ارزان است. هاست نامحدود بنظر پیشنهاد جالبی میرسد ولی آیا واقعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؟ متاسفانه نه! در ادامه به شما خواهیم گفت که چه معایب و مزایایی خواهد داشت.

هاست نامحدود چیست؟
به سادگی میتوان تشخیص داد که عبارت هاست نامحدود چیزی جز یک شعار نیست و در عمل نمیتوان تعداد بیشماری سایت را بر روی یک سرور میزبانی کرد. حتی برای فضای هارد نیز محدودیت هایی وجود دارد. در واقع پهنای باند نامحدود یا هر چیز نامحدود دیگری به نوعی مبالغه است.
اگر دقت کرده باشید تمام شرکت ها گزینه های محدود نیز برای خدمات هاستینگ خود به شما پیشنهاد میدهند و تفاوت آنها با پلن نامحدود به این صورت است که اگر به حداکثر مجاز استفاده از پهنای باند در یک ماه برسید سایت شما از دسترس کاربران خارج خواهد شد و یا اگر فضای دیسک شما پر شود دیگر امکان افزودن مطالب جدید را نخواهید داشت.
حال فرض کنید که ۱۰۰ وبسایت هاست خود را به اشتراک بگذارند، با توجه به زمینه کاری و تعداد بازدیدکننده روزانه، بسیاری از این سایت ها از تمام امکانات و پهنای باند خود استفاده نخواهند کرد و این به صاحبان هاست اجازه خواهد داد که افراد بیشتری را در این سرور سهیم کنند. به بیان دیگر در یک هاست نامحدود فضا و پهنای باند مورد نیاز ۱۰۰ وبسایت به اشتراک گذاشته شده است ولی ممکن است ۲۰۰ وبسایت از آن استفاده کنند.
معایب هاست نامحدود

فرض کنید که ۱۰ سایت در میان ۱۰۰ سایت مشترک در یک هاست نامحدود به ترافیک و پهنای باند مصرفی بالایی در روز برسند، در اینصورت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در این لحظه شما محدودیت های هاست نامحدود را درک خواهید کرد. در این شرایط فشار بر روی سرور بسیار زیاد شده و سرعت کلی آن بشدت کاهش خواهد یافت، در نتیجه تمامی سایت هایی که بر روی آن قرار گرفته اند حتی اگر بازدید بالایی نداشته باشند کند خواهند شد. در بهترین حالت شرکت های میزبانی وب سایت پر مصرف را از سرور خارج کرده و از آنها درخواست میکنند که سایت خود را به سرورهای VPS منتقل کنند.
اگر شما سایت پرمصرف باشید و یا سایت کم مصرف به هرحال در این شرایط با مشکل مواجه خواهید شد زیرا نه افت سرعت برای شما قابل قبول است و نه انتقال به یک سرور دیگر کار راحتی است.
البته تمام این موارد در صورتی است که شرکت ارائه دهنده هاست از منابع یک سرور اشتراکی بیش از حد استفاده کند و آن را واقعا یک هاست نامحدود بداند. ولی مسلما شرکت های مناسبی نیز وجود دارند که از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده نکرده و رضایت مشتری را بر هرچیز دیگری ترجیح میدهند.
به همین دلیل هنگام انتخاب هاست بجای توجه به پیشنهادات استثنایی و بازاریابی های اینترنتی، موارد مهمتری مانند پشتیبانی مناسب، Uptime سرور و اعتبار شرکت را در نظر بگیرید. بعنوان مثال یک هاست با فضای دیسک ۲۰۰ مگابایت و پهنای باند ماهیانه ۲ گیگابایت و قیمت حدودی ۸۰۰۰۰ تومن ممکن است کارایی بهتری برای شما داشته باشد تا یک هاست نامحدود با همان قیمت.
همچنین قبل از انتخاب هاست میتوانید تخمینی از میزان بازدید روزانه و مصرف پهنای خود داشته باشید و اگر واقعا مصرف شما در ماه زیاد نیست و مخاطب خاصی را هدف قرار داده اید نیازی به هاست نامحدود نخواهید داشت.

منبع : وبسیما
پا نوشت

طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت املاک ، طراحی سایت پوشاک ، طراحی سایت خودرو

پا نوشت:

بررسی مفهوم سئو تکنیکال



[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

افزایش رتبـه و رنک الکسا

سه شنبه 3 تير 1399
16:42
گیو


20 روش افزایش رتبـه و رنک الکسا

Alexa.com یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید ( ترافیک ) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود. در این مقاله ،اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهیم کرد. نهایتا ۲۰ راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ایم که شما میتوانید بوسیله آنها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود بخشید.

Alexa.com یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید ( ترافیک ) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود.
در این مقاله ،اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهیم کرد. نهایتا ۲۰ راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ایم که شما میتوانید بوسیله آنها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود بخشید.

رتبه الکسا چیست ؟
در واقع ، رتبه الکسا یک سیستم رتبه بندی است که بر روی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت که نوارابزار الکسا را نصب کرده اند پایه گذاری شده است و به هر سایت یک عدد را در مقیاس جهانی و کشوری تخصیص می دهد. بر خلاف سیستم رنکینگ گوگل هر چه رتبه به عدد ۱ نزدیکتر باشد سایت از رنکینگ بهتری برخوردار است.
توضیح الکسا را دراین باره بخوانید :
رتبه ترافیک پایه گذاری شده بر مجموع بازدید ۳ ماه از بازدیدکنندگانی است که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند و یه اندازه گیری ترکیب شده از تعداد بازدید صفحات از هر بازدیدکننده و تعداد بازدیدکنندگان است. به عنوان مرحله اول ، محاسبات روزانه الکسا بروی تعداد بازدیدکنندگان و تعداد بازدید از صفحات برای همه سایت های روی اینترنت است.

چرا مدیران سایت ها مایلند رتبه الکسای خود را بهبود دهند؟
مدیران وب سایت ها ، تبلیغ کنندگان و شبکه های آگهی از رتبه الکسای شما به عنوان یک پیمانه برای مشخص کردن ارزش یک لینک بر روی وب سایت شما استفاده می کنند.اگر شما بخواهید سایت خود را بفروشید یا یک لینک روی سایت خود قرار دهید برای بهبود رتبه الکسای خود تلاش بیشتری خواهید کرد. زیرا این بهانه ای برای افزایش قیمت خواهد شد ! . همینطور تجربه ثابت کرده بهبود رتبه الکسا برابر با مهمتر شدن سایت در نتایج گوگل است.
تبلیغات متنی و بازبینی و رتبه دادن به سایت در الکسا از راههای دیگر ارتقا رتبه هستند.

چگونه با الکسا شروع کنم ؟
دو راه ساده برای استفاده از الکسا وجود دارد. اگر شما از اینترنت اکسپلورر ( Internet Explorer ) استفاده می کنید نوار ابزار الکسا را دریافت کرده و نصب کنید. اگر از فایر فاکس استفاده می کنید افزونه مربوطه را در فایرفاکس جستجو کنید و دریافت و نصب کنید ، که رتبه الکسا ، رتبه گوگل و دیگر موارد مفید از یک وب سایت را نمایش می دهد.
به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که از نوار ابزار فایرفاکس بجای نوار الکسا در اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید زیرا که نوار ابزار اینترنت اکسپلورر کمتر مفید واقع خواهد شد.

۲۰ روش برای افزایش رتبه الکسا

  1. نواز ابزار الکسا را نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه خانگی ( Home Page ) قرار دهید.
  2. ویدجت رتبه الکسا در سایت خود قرار دهید (Alexa rank widget ). این باعث خواهد شد تا اگر بازدیدکنندگان نوار ابزار الکسا را نصب نکرده باشند اما روی آن کلیک کنند برای سیستم الکسا نقش نوارابزار را اجرا خواهد نمود.
  3. دیگران را تشویق کنید تا از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.
  4. می توانید در الکسا برای سایت خود نوار ابزار اختصاصی درست کنید و ابزارهای مورد نیاز از جمله لینک صفحه فیس بوک و توییتر خود را روی آن قرار دهید و این نوار ابزار را برای دانلود کاربرانتان روی سایت قرار دهید.
  5. اگر در یک شرکت یا کافی نت کار می کنید نوار ابزار الکسا را روی همه مرورگر ها نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی قرار دهید.
  6. به دوستان خود بگویید تا در مورد سایت شما در سایت الکسا نظر دهند.
  7. در مورد الکسا در سایت خود بنویسید. مدیران سایت ها و بلاگرها دوست دارند رتبه الکسای خود را بهبود بخشند. بنابراین با جستجو در اینترنت شما را خواهند یافت و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد .
  8. کاری کنید تا آدرس سایت شما را در انجمن ها خودنمایی کند.مدیران وب سایت ها معمولا نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند و آن ها با کلیک بر لینک شما باعث بهبهود رتبه شما خواهند شد. البته راه خوب دیگه ای هم هست و اون اینکه مطالب خودتون رو در اون انجمن به اشتراک بگذارید.
  9. مطالبی بنویسید که به وبمسترها مربوط باشد.این چون وبمسترها را شامل می شود و آن ها نیز نوارابزار الکسا را دارند نهایتا باعث بهتر شدن رتبه الکسای شما خواهد شد.
  10. در سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی مطلب بفرستید ( ! ).برخی از مدیران وب سایت ها پیشنهاد می دهند که کاربران سایت های شرق آسیا بزرگترین دارندگان نوارابزار الکسا هستند. خودتان با مراجعه به ۵۰۰ سایت برتر الکسا این موضوع را قضاوت کنید . من پیشنهاد می دهم اگر وقت یا گنجایش لازم برای این کار را دارید آن را انجام دهید.
  11. یک قسمت ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید.این یک روش جذب کننده برای وبمسترهایی است که معمولا سایت شما را بارها می بینند تا از ابزار سود ببرند. برای مثال ابزار سئو گزینه مناسبی است.
  12. یک Digg یا Stumbled درست کنید و لینک مطالب خود را در آن قرار دهید. . این معمولا تعداد عظیمی از بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورد و تاثیر محضی روی رتبه الکسای شما خواهند داشت.
  13. از تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ( PayperClick ) استفاده کنید. خریدن تبلیغات روی جستجوگرها مانند گوگل یا Exact Seek کمک خواهد کرد تا ترافیک را بیشتر کنید. دوچندان مفید است وقتی تبلیغ شما بیشتر مربوط به وبمسترها باشد.
  14. یک موضوع الکسا روی سایت خود ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن انواع خبرها و مقالات در مورد الکسا استفاده کنید. این اقدام به عنوان یک منبع ساده قابل دسترس برای وبمسترها یا جستجوگرهای تصادفی در موتورهای جستجو خواهد بود.
  15. مطالب پربازدید خود را بهینه سازی کنید. تابحال یک مطلب همواره از موتورهای جستجو بازدید داشته است ؟ یک ابزار پایین مطالب اضافه کنید ، به الکسای خود لینک دهید یا از انتقال دهنده الکسا استفاده کنید.
  16. در سایت ها و انجمن ها بنر یا لینک بخرید برای بازدید از سوی وبمسترها.یک نمایش خوب و برجسته تبلیغ ، مدیرانی را به سوی وب سایت شما تحریک می کند که میتوانند باعث ترقی چشمگیر رتبه شما شوند.
  17. فرستنده های مطالب را استخدام کنید تا روی سایت شما مطلب بفرستند. در هرصورت امضاها در انجمن های مدیران یا ارتقا خاص مقالات در سایت شما تاثیر زیادی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید نویسندگانی برای استخدام در انجمن های وبمسترها بیابید.
  18. به مدیران کافی نت ها پول بدهید تا نوارابزار الکسا را نصب کنند و سایت شما را به عنوان صفحه خانگی روی همه رایانه ها قرار دهند. شاید ترتیب دادن این کار مشکلی باشد و واقعا راه حل قابل دوامی نیست.
  19. از MySpace و فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید. از تصاویر مجازی جذاب استفاده کنید یا بنر ها و لینک ها تا دیگران را به آدرس الکسای خود منتقل کنید.
  20. از سایتهای افزایش بازدید استفاده کنید.شاید اینها برای سایت های تازه کار مفید باشند. راحتترین کار برای سایت ها با بدترین رتبه همین است.
    1. طراحی سایت تهران

    2. طراحی سایت

    3. طراحی وب سایت

    4. طراحی سایت شرکتی

    5. طراحی سایت فروشگاهی

    6. طراحی سایت تهران

    7. طراحی سایت

    8. طراحی وب سایت

    طراحی سایت شرکتی

[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهمیت رنگ در طراحی وب

سه شنبه 3 تير 1399
16:41
گیو


اهمیت رنگ در طراحی وب

ما در هنگام صحبت با دیگران علاوه بر حرف زدن کارهای دیگری نیز مانند خندیدن ، اشاره کردن ، نگاه کردن ، عصبانی شدن و غیره انجام میدهیم . تمام این کار ها در ارتباط برقرار کردن ما با مخاطب تاثیر دارد و گاهی بسیاری از حرف ها را با چیزی غیر از زبان بیان میکنیم .یک صفحه وب نیز باید بتواند علاوه بر انتقال مطالب ، احساس طراح وب آن صفحه را نیز بیان کند . این کار را رنگ ها در طراحی وب انجام میدهند . حس خشم ، محبت ، شادی و حتی اعتماد از طریق رنگ ها به بیننده منتقل میشود .

ما در هنگام صحبت با دیگران علاوه بر حرف زدن کارهای دیگری نیز مانند خندیدن ، اشاره کردن ، نگاه کردن ، عصبانی شدن و غیره انجام میدهیم . تمام این کار ها در ارتباط برقرار کردن ما با مخاطب تاثیر دارد و گاهی بسیاری از حرف ها را با چیزی غیر از زبان بیان میکنیم .یک صفحه وب نیز باید بتواند علاوه بر انتقال مطالب ، احساس طراح وب آن صفحه را نیز بیان کند . این کار را رنگ ها در طراحی وب انجام میدهند . حس خشم ، محبت ، شادی و حتی اعتماد از طریق رنگ ها به بیننده منتقل میشود .

  • رنگ ها و معانی آنها :

رنگسبز و سفید با هم ترکیب مناسبی بوجود می آورند . اما در ژاپن یک میخک صد پر سفید نشان مرگ است و در چین کلاه سبز به معنای خیانت یک زن به شوهرش معنی میدهد . کلاه سبز با میخک سفید نشان زیبایی برای لوگوی یک شرکت نمیتواند باشد . گرچه سبز رنگ آرامش بخش است ( بهمین دلیل در بیمارستان ها استفاده میشود ) و در ضمن رنگ سبز راحت تر از بقیه رنگ ها در چشم انسان آنالیز میشود . ترکیب های گوناگون رنگ سبز معانی گوناگونی میدهد . ترکیب سبز و زرد کمترین طرفدار را بین بینندگان دارد .

قرمزبرای افزایش فشار خون و سرعت ضربان قلب استفاده میشود . افرادی که در محیط قرمز کار میکنند معمولا سریعتر کار میکنند ، اما اشتباهاتشان در کار بیش از دیگران است . این رنگ امیال درونی مثل اشتها ، بی قراری و تنش عصبی را افزایش میدهد . ایجاد یک سایت با دو رنگ آبی کمرنگ و قرمز کمرنگ ایده بسیار ضعیفی است .رنگ قرمز ملایم طولانی ترین طول موج را داراست و آبی ملایم کوتاه ترین را . هنگام نگاه کردن انسان به این دو رنگ ، لنز چشم برای تنظیم زوم تغییر اندازه میدهد . اما چون فرکانس های رنگی این دو رنگ با هم خیلی تفاوت دارد باعث خستگی چشم و ایجاد سردرد برای بیننده میشود .

سایت هایی که از از سایه های گوناگونآبی یا رنگآبی و سفید استفاده میکنند بیشتر از بقیه ، مردم پسند بنظر می آیند . چرا ؟ آبی آرامش ، استواری ، امید داشتن و دانایی و بخشندگی را عرضه میدارد . مردم ذاتا به سایت های آبی رنگ سریعتر اعتماد میکنند . متن هایآبی رنگ بیشتر در ذهن مردم به یاد میماند . ترکیبآبی و سفید وبنفش نجابت و اصالت را در ذهن انسان میسازد .

خدا را شکر که سایت های زرد رنگ زیاد نیستند . با وجود اینکه رنگ زرد نشان از جمع شدگی و تمرکز است ، اما بسیار سخت و مشکل در چشم آنالیز میشود . رنگ اطاق را زرد کنید: نتیجه این میشود که بچه ها گریه بیشتری میکنند و بزرگتر ها سریعتر عصبانی میشوند. رنگ زرد یک رنگ حسی و چشم فریب است و استفاده آن در میزان کم بسیار جذاب و خوش دید خواهد بود .

بذار کمی دربارهنارنجی حرف بزنیم ،نارنجی باعث میشه که اجناس گرون قیمت در نظر افراد مناسب و خوب جلوه کند . نارنجی روشن تر سخت تر در چشم دیده میشود . و به عنوان متن ها و بک گراند صفحه پیشنهاد نمیشود . مقدار کمی نارنجی کمرنگ میتونه کمک کنه که یه سایت شاد و دلچسب بسازید .

  • عمل و عکس العمل :

رنگ روی حس ما و ادراک ما و عکس العمل ما تاثیر میگذارد . یک بیننده با آگاهی از سایتتان وارد سایت شما شده است ، حال شما باید او را همچنان سر شوق نگه دارید .شما 8 الی 10 ثانیه وقت دارید تا او را از لحاظ بصری جذب کنید . با استفاده از رنگ شما میتوانید حس خوش آمد گویی و راحتی و اعتماد را به بیننده منتقل کنید . اگر شما گرافیک های یک سایت را تغییر دهید در اصل زبان گفتگوی تصویری آن را عوض کرده اید و بدین سان است که عکس العمل متفاوتی از بازدیدکننده سایت سر میزند.

قرار دادن یک محصول که با آب سر و کار دارد (مثل لباس شنا و ... ) در زمینه بنفش و نارنجی قدرت فروش آن را کاهش میدهد . رنگ های بنفش و نارنجی بطور سریع با آب و طبیعت ارتباط ندارند و یک ادراک غلط به بیننده منتقل میکنند . قرار دادن همان محصول در رنگ آبی یا سبز باعث افزایش جذابیت آن محصول میشود .سایت هایی که اصطلاحا سایت هایرنگینکمانی هستند و از همه جور رنگ در هم استفاده کرده اند کمترین زمان بازدید توسط بیننده ها را دارند و بیننده خیلی سریع ازین سایت ها خارج میشود . زیرا چشم برای دیدن رنگ های گوناگون زوم های گوناگونی میکند و زود خسته میشود . (سایت هایی که رنگ سفید در آنها غالب است و مقدار خیلی کمی از دیگر رنگ ها در آن در بخش های گوناگون دیده میشود جزو این دسته نمیشوند ) . هر چه تعدد رنگ ها کم شود مدت زمان ماندن بازدید کننده در صفحه زیاد میشود . یک نکته در استفاده از رنگ های گوناگون اینه که حداکثر از 5 رنگ استفاده کنید و آنها را همگی از رنگ های گرم یا سرد استفاده کنید و زمینه را سفید بگذارید . این کار چشم ها را خسته نمیکند و سایت های کودکان که میخواهند با استفاده از رنگ های گوناگون محیط شادیرا ایجاد کنند اگر ازاین روش استفاده کنند فروش بهتری دارند .

  • رنگ های گرم و سرد :

رنگ های گرم تشکیل شده اند از : زرد ، نارنجی ، قهوه ای ، زرد-سبز و نارنجی- قرمز . یعنی رنگ هایی که با پاییز در تعامل هستند . بطور کلی رنگ های گرم گرایش به هیجان و تکاپو دارند . بسیاری از مردم مقدار کم از این رنگ ها را می پسندند . بنفش و سبز رنگ های واسط هستند که نه گرم و نه سردند و وابسته به میزان رنگ قرمز یا زردی هستند که در رابطه با رنگ آبی در آنها بکار رفته است . اگر رنگ آبی آن کم تر باشد بیشتر شبیه رنگ های گرم بنظر میرسد .

رنگ های سرد عبارتند از : آبی ، سبز ، صورتی ها ، بنفش ها ، آبی-سبز ها ، سرخابی ها و آبی-قرمز ها . رنگ هایی که بیشتر با بهار و تابستان در تعامل هستند . رنگ های سرد آرامش بخش هستند و محبوبیت بیشتری نزد مردم دارند . طراحی یک سایت با رنگ های گرم و سرد باعث گیج شدن بیننده میشود و باعث میشود سایت شلوغ و بی نظم و غیر قابل اعتماد جلوه کند . طراحان سایت معمولا متوجه نمیشوند که ترکیب رنگ هایشان گرم و سرد است . استفاده از چرخه رنگ ها مفید است . دایره رنگ رنگ های اصلی ( آبی و قرمز و زرد) و رنگ های ثانویه ( نارنجی و سبز و بنفش) را نشان میدهد . ترکیب دو رنگ اصلی یک رنگ ثانویه میسازد . تمامی رنگ ها از ترکیب سیاه و سفید با رنگ های اصلی بوجود آمده اند.

منبع : تبیان

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت


[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

4 گام برای استفاده از ابزار USP در بازاریابی

سه شنبه 26 فروردين 1399
11:04
گیو

به موفقیت بسیاری از شرکت ها USPها کمک کرده است؛ ابزار Unique Selling Propositions) USPs )، یک مفهوم بازاریابی به معنای پیشنهادهای فروش منحصر به فرد به مشتریان است که فقط شما می توانید ارائه دهید و رقبای شما توان عرضه آن را ندارند. به عبارتی «مزیت رقابتی» شما تلقی می شود و این همان دلیلی است که مشتری فقط و فقط از شما خرید می کند. این ابزار در بازاریابی شخصی شما نیز می تواند مفید واقع شود.

اگر شما برای خود یک USP نداشته باشید، احتمالا محکوم به کار زیاد و جبران خدمت اندک هستید! البته پیدا کردن یک «پیشنهاد فروش منحصر به فرد» کار سختی است، آن هم در شرایط رقابتی امروز، که رقبا با سرعت آن را از روی هم کپی می کنند. در ادامه ابزارهایی به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا USP خود را پیدا کرده و از آن به خوبی دفاع کنید.

گام های زیر را بردارید:

1- ارزش های مورد نظر مشتری را درک کنید

به دقت بررسی کنید مشتریان در محصول یا خدمات شما، به دنبال چه ارزش هایی هستند. به معیارهایی که مشتریان بر اساس آن انتخاب انجام می دهند، نگاه کنید و سعی کنید فراتر از آن عمل کنید. برای انجام این کار با کلیه افراد کلیدی مطلع در فرآیند فروش، از جمله افراد تیم های فروش، خدمات پس از فروش و از همه مهم تر خود مشتریان گفت وگو کنید. دقت کنید که در تعیین این شاخص ها، مشتریان بالقوه از قلم نیفتند. برای بهترین بودن باید مراقب همه ذی نفعان باشیم.

article_image_one_647.jpg

2- خود و رقبا را رتبه بندی کنید

براساس معیارهای به دست آمده وضعیت رقبا را شناسایی کنید. به عنوان مثال می توانید برای هر شاخص به خود یا رقبا نمره ای از 1 تا 10 بدهید. تا حد امکان سعی کنید نمرات براساس اطلاعات واقعی باشد. از نگاه مشتری نسبت به شاخص مورد نظر امتیازی را حدس بزنید.

3- جایگاه مناسب خود در رتبه بندی را شناسایی کنید:

اکنون براساس امتیازات به دست آمده نموداری رسم کنید. به این ترتیب شما نقاط قوت و بهبود خود نسبت به رقبا را مشخص می کنید و از این طریق شما می توانید به آسانی جایگاه مناسب خود را پیدا کنید و طرح اولیه USP خود را ایجاد کنید.

4- از طرح USP خود محافظت کنید و به درستی از آن استفاده کنید:

گام نهایی اطمینان از محافظت USP است. باید به این نکته توجه داشته باشید که به محض ترویج طرح «پیشنهاد فروش منحصر به فرد» به مشتریان، رقبای شما برای خنثی کردن آن دست به کار خواهند شد. اگر شما سایت اینترنتی خوبی راه اندازی کنید، آنها سعی می کنند سایتی بهتر راه اندازی کنند. اگر شما امکانات جدیدی به محصول خود اضافه کنید، احتمالا در محصولات سال آینده رقبا همین امکانات را خواهید دید. راه حل این است که برای بهبود USP، همیشه یک گام از رقبا جلوتر باشید و همیشه آن را بهبود دهید؛ چرا که USP باید همراه با پویایی باشد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز


[ بازدید : 369 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکاتی درباره تماس سرد

سه شنبه 26 فروردين 1399
11:04
گیو

اصطلاحی در بازاریابی و فروش است به نام تماس سرد (cold calling) که در ارتباط با تماس هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بازاریاب یا فروشنده با هدف مشتری یابی با مشتری احتمالی برقرار می کند. دلیل استفاده از واژه سرد در این عبارت این است که مشتری هیچ تجربه قبلی یا پیش زمینه ای درباره شرکت و محصولات یا خدماتش ندارد. بازاریابی تلفنی شاخه بسیار با ارزشی از بازاریابی است اما وقت آن رسیده که تماس های سرد را کنار بگذاریم.

زیرا این تماس ها واقعاً تصویر اولیه بسیار نامناسبی از شرکت ایجاد می کنند و به برند آن آسیب وارد می کنند. برای آنکه به بی فایده بودن این تماس ها پی ببریم فقط کافی است از خودمان بپرسیم که آخرین باری که خودمان به این شکل خریدی انجام داده ایم کی بوده است؟ اصلاً تابحال خودمان بدین طریق خریدی انجام داده ایم؟

تماس سرد با ارزش ترین دارایی فرد را از او می گیرد

امروزه زمان به یکی از گرانبهاترین دارایی های هر فردی تبدیل شده است و تماس بدون برنامه و اتفاقی باعث می شود که ما یکی از باارزش ترین دارایی های فرد را از او بگیریم . فرض کنید در حال رانندگی کردن برای رفتن به یک جلسه خیلی مهم هستید. ناگهان یک ماشین در لاین سرعت جلوی شما قرار می گیرد و با سرعت بسیار پایین خود باعث می شود شما نیز مجبور شوید از سرعت خود بکاهید. چه حسی نسبت به راننده خودروی جلویی پیدا می کنید؟ راننده ای که به یکباره از آسمان نازل شد و جریان رانندگی شما را به کلی دچار اختلال کرد. مطمئن باشید زمانی نیز که ما با مشتری تماس سرد برقرار می کنیم او چنین حسی پیدا می کند .

article_image_one_643.jpg

این حس در مشتری احتمالی زمانی تقویت می شود که نیروی بازاریاب با تلفن همراه او تماس سرد برقرار کند. درست است که داشتن شماره همراه یک دارایی باارزش برای بازاریاب به حساب می آید اما بازاریاب باید بداند که چگونه از این دارایی باارزش خود استفاده کند. اگر زمانی با مشتری تماس بگیریم که در جلسه مهمی حضور دارد یا در کنار خانواده اش مشغول استراحت کردن است، شانس فروش کالای خود را به حداقل رسانده ایم .

تعداد زیاد تماس هاس سرد آنها را بی تاثیر کرده است

شاید چندین سال پیش که شرکت ها تازه روی به استفاده از تلفن به عنوان یک ابزار بازاریابی آورده بودند تماس سرد می توانست منجر به فروش شود اما امروزه آنقدر در طول روز مشتری توسط تماس های تلفنی، ایمیل، پیامک، و پیام های شبکه های اجتماعی بمباران می شود که دیگر تماس سرد تأثیرگذاری خود را به کلی از دست داده است. به عبارت دیگر، تماس های سرد در میان انبوه پیام های بازاریابی که برای مشتری ارسال می شود، گم می شود .

مشتری احتمالی به تلفن به عنوان ابزاری برای خاتمه فروش اعتماد ندارد

در شرکت هایی که تجربه استفاده ازبازاریاب را داشته ام همواره از این ابزار به عنوان ابزاری تکمیلی برای فروش حضوری استفاده کرده ام و می توانم بگویم که در تمام مورد جواب مثبتی از این کار گرفته ایم. در حقیقت بازاریاب تلفنی نقش حمایت کننده از فروشندگان حضوری را دارد و اینگونه نیست که خودش گوشی را بردارد و بدون هیچ مقدمه ای با مشتری احتمالی تماس بگیرد و فروش را خاتمه دهد. در حقیقت اگر نگوییم غیرممکن، انجام این کار بسیار سخت است . افرادی که در فرایند خرید یک محصول یا خدمت تصمیم گیرنده هستند


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کسب درآمد از طراحی سایت

سه شنبه 26 فروردين 1399
11:03
گیو

در این مقاله قصد دارم تا توصیه هایی را در ارتباط با اینکه چگونه و کجا از شغل طراحی سایت مستقل درآمد به دست بیاورید، در حالی که شما هم چنان یک دانشجوی طراحی گرافیک می باشید، ارائه کنم.

برای دانشجویان سال اول، دوم و سوم، پیدا کردن یک کار پاره وقت طراحی سایت بسیار سخت است و تقریباً غیر ممکن می باشد و خیلی از افراد ترجیح می دهند تا در مغازه سوپرمارکت محله خود به کار بپردازند. من در اینجا به شما اثبات می کنم که دانشجویان طراحی نیز می توانند در این بخش از طراحی وب سایت به فعالیت بپردازند، در حالی که هم چنان به تحصیل خود ادامه می دهند.

مشکلات

مشکلاتی که دانشجویان طراحی بیشتر با آن روبرو می باشند به این ترتیب است که آن ها مهارت های لازم برای یک طراح متخصص و حرفه ای شدن در بر ندارند زیرا آن ها هم چنان سعی در آنالیز و آموزش جزئیات نرم افزارها می باشند آن ها هنوز دارای نمونه کار مشهور و محبوبی نمی باشند و اطلاعات و آگاهی هایی در ارتباط با مشتریان، و مدیریت زمان ندارند. بیایید به این مشکلات و راه حل آن ها نگاهی بیاندازیم.

1- نداشتن مهارت های پایه طراحی سایت.

این مورد دلیل این است که چرا شما هم چنان در دانشگاه یا کالج به سر می برید: برای آموختن چنین مهارت هایی. در هر صورت در دانشگاه یک دانشجوی ایستاتیک و یکنواختی نباشید، شما باید پیش بروید و موارد بیشتری را یاد بگیرید و مانند رهبر و سر دسته دانشجویان دیگر باشید. شما باید در انجمن ها و گروه های طراحی گرافیک فعال باشید، وبلاگ های طراحی و طراحی سایت مستقل را (مانند موردی که هم اکنون در آن حضور دارید) بخوانید، کتاب هایی را قرض گرفته و یا خریداری کنید، سوالاتی را بپرسید و غیره.

به موسسه طراحی سایت محلی خود رجوع کنید و از آن ها بخواهید برای به دست آوردن تجربه، پروژه هایی را به شما بسپارند و شما را به کار بگیرند. من شخصا از این مورد موارد بسیار زیادی را درباره مشتریان و مدیریت زمان پروژه ها آموختم. مطمئن باشید که این امر به شکل گرفتن مهارت های ابتدایی طراحی سایت تان بسیار کمک کند.

2- نداشتن مهارت های کامپیوتری و نرم افزاری.

شما به مهارت های کامپیوتری و نرم افزاری نیاز دارید تا یک طراح گرافیکی موفقی بشوید و بهترین راه برای دستیابی به این مهارت ها خواندن منابع آموزشی، کتاب ها و تمرینات می باشد. با خواندن منابع آموزشی و کتاب ها شما آگاهی های بسیاری را از نرم افزارها به دست می آورید و بهتر می توانید به عنوان یک طراح گرافیکی به فعالیت بپردازید.

سعی کنید تا تجربه هایی را از طراحان متخصص و حرفه ای جویا شوید- بهترین راه برای این کار رجوع کردن به موسسه طراحی سایت محل خودتان می باشد، در بیشتر مواقع آن ها بسیار خوشحال می شوند تا به شما کمک کنند. مورد دیگری که من نیز انجام داده ام به این ترتیب است که آیتم های استوک رایگانی را دریافت نمایید و دوباره آن ها را بسازید تا مشاهده کنید که چگونه آنها ساخته می شوند. شخصا این امر، دنیای جدیدی را برای من نمایان ساخت.

در آخر این بخش: تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید.

3- نداشتن یک نمونه کار مشهور و معتبر

هر طراح وب سایتی می بایست از یک جایی شروع کند و هر طراحی به هر حال باید از صفر آغاز به کار کند و از این رو شما تنها نیستید. نمونه کار احتمالا مهمترین موردی است که شما در دانشگاه انجام می دهید، زیرا این مورد می تواند به شما کمک کند تا در آینده و زمانی که فارغ التحصیل شدید، کار تمام وقتی را به دست بیاورید.

نمونه کارها در نوع خود مبحث جداگانه ای می باشند، در هر صورت شما می توانید آن را توسط خلاصه طراحی های گرافیکی تخیلی انجام دهید. اگر این موارد تخیلی دارای کیفیت بالایی باشند، هیچ کس به واقعی نبودن آن توجه ای ندارد.

4- نداشتن آگاهی هایی در ارتباط با مشتریان و مدیریت زمانی

تقریبا تمامی فارغ التحصیلان در زمینه طراحی گرافیکی دارای کمبود مهارت های مدیریت زمان و مشتری می باشند: تجربه، کلید اصلی در این زمینه محسوب می شود و هیچ راهی به جز این که به موسسه طراحی سایت محل خود رجوع کنید تا تجربه های بهتری به دست بیاورید، وجود ندارد. تنها به یاد داشته باشید که خود را حتما دانشجوی طراحی گرافیکی معرفی کنید و بگویید که می خواهید موارد جدیدی را آموزش ببینید. با کار کردن در این موسسه های طراحی با تمامی موارد مربوط به مشتریان، مدیریت زمانی و غیره در ارتباط می شوید.

در این جا یک پاسخ واقعی از مخاطبین سایت من وجود دارد- واقعا کاربری است!

"سلام آقای JACOB. شما یک شخص فارق العاده و افسانه ای می باشید. من توصیه های شما را در ارتباط با درخواست کار از موسسه طراحی سایت محلی پیروی نمودم و زمانی که آن ها به من گفتند که می توانم برای یک روز در هفته آن جا مشغول شوم، متعجب شدم. من همیشه فکر می کردم که آن ها به من می گویند که "ما زمان کافی را برای دانشجویان جوان بی تجربه نداریم". شما درست می گفتید، آن ها نیز از صفر دست به کار شدند. شاید کار بسیار کوچکی محسوب شود، اما تجربه های ضروری که در آن وجود دارد باعث می شود تا زمانی که در آینده برای شغل تمام وقت درخواست می دهم، از سایر دانشجویان متمایز باشم، زیرا من تجربه هایی را در حین کار با پروژه طراحی سایت و مشتریان به دست آورده ام."

5- دریافت مشتریان و یا پروژه های طراحی سایت.

بعد از اینکه به اندازه کافی اعتماد به نفس لازم را برای طراح سایت مستقل شدن و یا کار کردن در موسسه های طراحی سایت در طول تحصیل در دانشگاه به دست آوردید، به دنبال مشتریان و یا پروژه های باشید.

دانشجویی طراحی می باشید که کار طراحی سایت مستقل را انجام می دهد و یا می خواهید در آینده به این امر دست یابید؟ لطفا داستان های تان را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز


[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته تی وی تی / دوربین هایک ویژن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / صنعت امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]